دیتالایف انجین فارسی

دیتالایف انجین فارسی

پشتیبان رسمی سیستم مدیریت محتوا

تمام ابزارهای لازم

تمام ابزارهای لازم برای طراحی سریع وب سایت

در بسیاری از اوقات که در حال طراحی وب سایت هستم از ابزارهایی مفیدی که در بخش های متفاوت در سایت به کار می برم استفاده می کنم که در این مقاله تصمیم گرفتم تمامی این ابزارهای را با شما به اشتراک بگذارم.
این موارد به توسعه سریع شما در طراحی یک سایت کمک بسزایی خواهد کرد طوری که بخش جدایی ناپذیری در زمان طراحی برای شما خواهد شد.

تمام ابزارهای لازم برای طراحی سریع وب سایت

Codepen
این وب سایت یک ویرایشگر کد آنلاین است که برای آزمایش کدهای شما بسیار مفید می باشد در اینجا شما می توانید کدهای که دیگر توسعه دهندگان وب نیز نوشته اند را ببینید و از آن استفاده کنید همچنین می توانید کدهای خود را به اشتراک بگذارید.

Dribble
این وب سایت محل پاتوق گرافیست ها و طراحان خبره است، شما می توانید از طرح های بهترین گرافیست ها استفاده کنید و یا طرح های خود را نشر دهید و به تبادل ایده در این سایت بپردازید.
خب در این جا طرح سایت خودتون رو تقریبا تو ذهنتون دارید حالا می مونه کد زدن، اینجا باید یکی از فریم ورک هایی که در زیر برای کد جلویی سایت شما بکار میره استفاده کنید.

Bootstrap
فریم ورک بوت استرپ یکی از بهترین و محبوب ترین فریم ورک های حال حاضر دنیاست که بسیاری کد آماده در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست آنها را فراخوانی کنید علاوه بر این نیز ریسپانسیو این فریم به نحو احسن وب سایت شما را در انواع دستگاهها نشان می دهد.

Foundation
خب رقیب اصلی بوت استرپ همین فریم ورک است، تقریبا میشه گفت زمانی که این فریم ورک بوجود آمد خبری از بوت استرپ در طراحی وب نبود!! ولی خب فریم ورک بسیار عالی است و کار با اون هم راحت است ولی قطعه کدهای آماده بوت استرپ خیلی بیشتر از این فریم ورک می باشد.

Webfonts
انتخاب فونت مناسب یکی از عوامل مهم زیبایی وب سایت شما می باشد، تقریبا فونت های خانواده ی Yekan مناسب می باشد مخصوصا Byekan ، فونت Kufi نیز زیبایی خاص به وب سایت شما می بخشد.

Icons
بهترین وب سایت برای شما در زمینه انتخاب آیکون های فوق العاده برای وب سایت شما Fontawesome می باشد این فونت ها به وب سایت شما زیبایی خاصی می بخشد برای استفاده از آنها دریغ نکنید.

Images
خب وقتی شما در حال طراحی سایت هستید به هر حال باید وب سایت خودتون رو با عکسای مرتبط به کار مورد نظر پر کنید در اینجا به چند مورد از این وب اسیت ها می پردازیم:

Gratisography
این وب سایت عکس ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، عکسها کاملا با کیفیت بالا هستند و به صورت هفته ای عکس های جدید در وب سایت قرار می گیرد، همچنین شما از طریق دسته بندی می توانید به عکس مناسب خودتون سریع تر برسید.

Placehold.it
در این وب سایت شما می توانید عکس مورد نظر خود را با سایز دلخواه ایجاد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید سایز را وارد کنید و لینکی که در اختیار شما قرار داده می شود را استفاده کنید و تمام!!

Text
خب وقت این رسیده که وب سایت خودتون رو از متن تست مناسب پرکنید، سایت Loremipsum بسیار مناسب برای این کار می باشد هم متن فارسی دارد هم انگلیسی و هر چقدر که نیاز دارید می تواند برای شما متن تولید کند.

Help
خب بهترین جایی که میشه معرفی کرد برای کمک گرفتن در مورد هر چه که مربوط به طراحی سایت و هزاران مسئله دیگه هست سایتی نیز جز Stackoverflow با کمی انگلیسیی معمولی و طرح سوال بدون کمترین زمان بهترین برنامه نویسان و طراحان جهان به کمک شما می آیند!!

منبع : شرکت طراحی سایت پارسایا

نظرات کاربران
حامد پایدار در 04 خرداد 1396 - 17:49 گفته:
عضو سایتنظرات: 14

با تشکر
سایتها چرا لینک ندارند ؟

Vayare در 03 خرداد 1399 - 04:44 گفته:
عضو سایتنظرات: 3

با سلام. سایت بسیار مفیدی دارید به سایت سرگرمی ما هم سر بزنید و از مطالب خوب آن دیدن کنید
VayareVayare

ارسال نظر
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود؟ کلیک کنید!